Pagini

28 februarie 2010

Waiting for my special trinket

Acum ca stiu ca ne despart numai cateva ore pana ne imbratisam parca ma simt alt om; ma simt mai indrazneata, mai matura... cu alte concepte, alte principii, alte scopuri si multe alte desi stiu ca toate vor reveni la normal cand apari tu.

Am emotii pentru ziua de maine, pentru reactia ta, pentru reactia mea, pentru starea mea de spirit si faptul ca voi uita de orice altceva ma inconjoara. Te astept de atata timp si in sfrasit mi s-a indeplinit dorinta; in sfarsit vom putea sta in bucatarie pana la 4 dimineata sa radem de cele mai stupide lucruri, sa impartim aceiasi tigara si sa dam dedicatii la radio.

Nu pot sa cred ca maine am sansa sa te strang de mana, sa te simt toata langa mine… va fi o seara lunga in care nu am sa pot sa imi iau ochii de la tine… nici nu cred ca am sa pot vorbi, dar cuvintele nu au nicio valoare in asemenea cazuri.

Te astept sa vezi cate lucruri s-au schimbat, ti le voi prezenta pe toate toate si n-am sa te las sa zambesti fara mine. Mi-am luat pijamaua noua, am scris noi versuri pe pereti, mi-am schimbat parfumul, mi-am luat palarie neagra, ti-am facut loc pentru tricouri la mine in dulap si mi-am umplut camera de lumanari parfumate. Toate doar pentru tine. Pur si simplu vreau sa fie totul perfect... si va fi! ;)

Abia astept sa ne implinim planurile pe care ni le facem de atata timp… pareau zadarnice, puerile, dar uite ca in cateva ore se transforma in realitate.

Tu vei fi cel mai frumos martisor pe care l-am primit in viata mea. Abia astept sa iti vad zambetul si sa iti simt imbratisarea.

Niciun comentariu: