Pagini

17 februarie 2010

scrisoare...

Draga TU,


Nici nu stiu cum sa incep aceasta scrisoare deoarece fiecare gand care ma duce la tine ma face sa tremur si crede-ma... sunt o multime.

Azi noapte te-am visat, era o zi splendida de primavara, iar noi ne plimbam fericiti pe strazi uitand de lume si ascultand ciripitul pasarilor. Lasam razele soarelui sa ne atinga lin pielea si eram inconjurati de o aura care ne dadea atata viata!

Nu pot sa cred ca suntem nevoiti sa ne intalnim atat de rar... mi-e asa de dor de tine! Vino, vino te rog repede la mine si strange-ma in brate. Lasa-ma sa ma pierd in albastrul ochilor tai, sa-ti simt sarutul fermecator pe corpu-mi tremurand si sa-ti recit poeme nesfarsite. Vino sa ne plimbam odata cu vantul, sa fugim pe campul plin cu flori, apoi sa ne trantim in iarba si sa vorbim cu norii.

Eu te caut in fiecare picatura de ploaie, te astept in fiecare clipa si am sa te astept toata viata daca voi fi nevoita... doar tu ma faci sa simt gustul dulce al diminetii si sa zambesc apusului de soare. Doar tu ma faci sa vad stralucirea unui simplu copac si sa radiez cand vad un gandac care zboara.

Crede-ma, nu pot trai fara tine, totul se transforma in gri, iar clipele in vesnicii. Vino si lasa-ma sa pasesc pe umbra ta. Vino si strange-ma in brate. Vino si fa-ma sa zambesc, reda-mi libertatea de a trai.


Te astept!


Cu drag,

EU

Niciun comentariu: