Pagini

17 februarie 2010

un alt fel de scrisoare...

Yepurashu meu pufos,


Azi vreau sa-tzi o scrisoare :D sa fiu shi eu romantik :X ca mama ma tot bate la cap ca nu shtiu sa ma comport shi de astea, dar din ce-mi povesteshte ea mi se pare tare plictisitor :-j.
In fine, hai k m-am luat ku vorba da’ sa mor yo dak shtiu ce sa itzi scriu :)) doar ne intalnim pe deseara ;) Chiar, nu ai zis k park pleak ai tai maine de aks :-? Ca nah, shtii tu, park ash avea kef de o tzigara, un pahar de vin :>:> shi de o noapte salbatik :”> shi am shi o surpriza pentru tine :D:D:D, dar nu tzi-o pot zice k e secret :-”
A, mai vroiam sa itzi spun k aseara la discotek aratai bestial in camasha aia roz, itzi scotea in evidentza mushkii kre i-ai facut la sala, tzi-am zis yo ca are efect! ;) Da sa shtii k m-a cam enervat x( alea doua k se tot uitau la tine, da stai linistit k le pun eu la punct, shtii k nu suport, doar ma cunoshti yuby, nu? :*:*:*
Na hai k m-am kam plictisit sa tot stau aici shi sa scriu k yo oricum te iubesk :*:*:* shi sunt numai a ta :X:X:X da vezi shi tu ce faci :D Ma duc sa imi intind paru si sa imi pun bluzitza aia sexoasa :>:>:> Toate numai pentru tine inimioara mea :*:*:*

Cu toata dragostea mea pentru tine :X:X:X,
Yubitzik ta :*:*>:D<:*:*



[ trist, trist, trist... foarte trist :| nu vedem foarte multe scrisori in ziua de azi, dar si cele pe care le vedem cam asa arata ]