Pagini

9 aprilie 2009

Frica de imaginatie

Vine peste tot cu mine
Nu pot sa il consider prieten
E inalt, imbracat in negru si cu masca pe fata
Nu ma lasa in pace.
Il vad tot timpul pe hol
Ma astepata sa ies din baie si imi asculta miscarile
Are o arma la el si vine sa ma omoare
Intra in camera cand nu vad eu
Se ascunde dupa usa cu o sfoara sa ma ucida, cu un cutit sa ma injunghie
Ma va maltrata
Nu mai pot iesi din baie
Stiu ca ma asteapta undeva


Fug cu batai mari de inima si nu stiu ce va urma
Incerc sa ajung inaintea lui in camera si sa ii inchid usa in nas
Iar daca e deja acolo… ma voi lupta cu el…
Am un cutit lipit sub birou
Acel cutit va face cunostinta cu ochiul lui
Si eu ma voi bucura de sangele varsat

Am sa fac asta?
Sentimentul ma urmareste tot timpul
Dar el nu apare

As putea cu acel cutit sa imi omor imaginatia?

Niciun comentariu: