Pagini

10 aprilie 2009

Dependenta de clipele fericite, uitate apoi

As vrea sa te las, sa te parasesc, sa nu ne mai intalnim niciodata, dar nu ma pot satura de tine. Esti asa dulce, fin, rafinat…
Ador sa imi mangai cerul gurii, sa ma incalzesti iarna si sa ma racoresti vara. Tu esti singurul care ma face sa uit de greutatile existente, de clipele dure care ma urmaresc si ma faci sa zbor… sa zbor si sa nu mai vad nimi cin jur. Nu imi pasa de parerile altora, nici macar nu ma gandesc la ei… suntem doar noi doi, noi doi intr-o lume vesela, fara probleme si ne miscam alene pe muzica vantului, a razelor de soare, muzica traficului sau pe galagia dintr-un bar plin de fum.
Cand nu esti langa mine sau nu pot sa te am simt ca incep sa tremur, ca mi-e rau, mi-e sila de tot ce ma inconjoara… sunt daramata si abia ma ridic din pat.
Te vreau cu mine pretutindeni, vreau sa-mi fi aproape, vreau sa-mi intri in sange si sa-mi mangai venele, vreau sa ramanem impreuna pentru totdeauna… atunci voi fi fericita… restul nu conteaza !

Vreau sa mor invadata de tine, alcool nesabuit !!!