Pagini

25 septembrie 2008

Hei, sunt la scoala!

… a inceput scoala de 2 saptamani, dar azi a fost prima zi in care am simtit realmente ca sunt la scoala… si asta nu din cauza ca am facut ore (ca doar am inceput de marti… numai daca ma gandesc la informatica), am dat teste, am luat note mici sau ceva de genul… pur si simplu mergeam absenta si singura pe coridoarele liceului si a aparut de undeva un sentiment asa de ciudat… vedeam copilucii cum fug unu dupa altu si se zbenguie in continuu, 2 fraieri scuipau de la etaju 3, la parter cativa vroiau sa rupa bancile de atata dragoste, mai mergi un pic dai de ceata… muuulta ceata (se pare ca cu noua directoare nu e chiar asa de grav), cei din E vroiau sa scoata usa din tzatzani (nu ca ar fi pentru prima data)… pentru o clipa am ramas blocata… nici nu mi-am dat seama cata agitatie era in jurul meu… cati ma impingeau sau cine imi zicea “salut, ce mai faci?” … era ciudat… parca atunci am aterizat in mijlocul aventurii… aventura mea cu scoala…

... ar trebui sa fie distractiv ... :)

Niciun comentariu: