Pagini

1 decembrie 2010

Te urasc din toate incheieturile

Te urasc pentru ca imi vorbesti calm, pentru ca te joci cu lingurita in ceasca de ceai, pentru ca ai fular in dungi si iti sta atat de bine. Te urasc cand schimbi subiectele subtil, cand nu vrei sa ma conduci acasa sau cand minti. Te urasc cand razi de mine, cand ma saruti si eu nu vreau, cand ma inveti lucruri noi. Te urasc pentru ca ma suni in fiecare dimineata, pentru ca te visez in fiecare noapte si imi trimiti mailuri in fiecare zi.

Te urasc! Pur si simplu te urasc din toate incheieturile! Te urasc pentru ca ma faci sa ma simt bine, pentru ca imi dai fiori, pentru ca imi aduci zambetul pe buze atat de usor si pentru ca ma tii de mana delicat.

Te urasc, te urasc, te urasc pentru tot ceea ce faci si te iubesc pentru tot ceea ce esti si ma faci sa fiu.


Three Days Grace - I Hate Everything About You
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma numar printre cei care-ti citesc blogul si-mi plac aproape intodeauna postarile tale. Ai un suflet minunat si un car de talent,dar cum se intamlpa deobicei cred ca strigatul tau este catre un suflet marunt si incapabil sa te inteleaga.....depinde numai de noi daca ne lasam sufletul sa arda pe jarul iubirii sau strangem din dinti.... si lasam soarele sa ne lumineze viata.