Pagini

28 decembrie 2010

Review 2010

Daca anul acesta nu am mai avut cuvinte despre Craciun si toate pregatirile... deoarece nu puteam continua niciun gand cand ajungeam in fata tastaturii... review-ul pe 2010 nu poate sa lipseasca pentru ca a fost un an extrem de plin, cu multe schimbari, multe noutati, multe rupturi de situatii si idei noi la fiecare clipire... A fost un an minunat! 
  • am scris "0102" postari pe blog, dar si multe altele care vor iesi la iveala in momentul potrivit
  • m-am bucurat de lucrurile simple
  • am facut mii de poze si am sters zeci
  •  am fost indiferenta si asta a durut foarte tare
  • am urlat la concerte pana cand nu mai stiam de mine
  • am facut lucruri care m-au determinat sa ma indepartez de oameni, dar macar mi-am deschis ochii
  • mi-am dat seama ca prietenii adevarati nu ii uiti niciodata oricat de departe ar fi
  • am revazut ce inseamna sa ai o sora langa tine… chiar daca numai pentru 2 saptamani
  •  mi-am spus gandurile direct incat au ajuns sa fie luate ca glume
  • am speriat lumea cu entuziasmul meu
  • am avut senzatii de film...si bune si rele
  •  mi-am dat seama ca si lucrurile enervante pot sa iti lipseasca
  •  mi s-au intamplat lucruri la care nici macar nu eram in stare sa ma gandesc
  •   am umblat cu capul sus cand stiam cat o sa trag pentru lucrurile pe care le fac
  •  mi-am schimbat ochelarii de soare exact cand a trebuit
  • am intors capul exact acolo unde nu vroiai sa ma uit
  • am vazut ca bunatatea din om vine mai mult atunci cand sunt prinsi in colt
  • am avut nopti albe plineee pana cand a iesit soarele de dupa dealuri si ne-a trimis la culcare
  •  am filozofat in cada pana cand imi simteam pielea departe de corp
  • am scris mesaje "nepermise" in timp ce ma tineai de mana
  • am fost dezamagita de fortele mele, dar pana la urma tot am ajuns unde mi-am dorit, poate putin putin mai sus
  • am renuntat la anumite principii si apoi mi-am dat seama ca e mai bine fara ele
  • am iubit
  • am urat
  • am iubit din nou
  • am zambit fals la unele lucruri
  • am spus ca plec din tara, dar eram doar la cativa km ascunsa cu telefonul inchis
  • i-am facut sa planga pe cei care pareau sa nu aiba lacrimi
  • am spus „nu” din incapatanare si „da” ca m-a luat valul
  • am luat decizii perfecte... s-au m-am lasat purtata de destin
  • am urlat cand altii credeau ca totul e in regula si am ras cand nimic nu era in regula
  • am adulmecat toate cuvintele frumoase si mi-am ridicat intrebari la cele urate... nu am gasit raspuns la toate
  • am fost dezamagita de anumite persoane, am iertat, apoi m-au dezamagit iar... tot i-am iertat
  • am speriat oameni prin intentiile mele si mi-am dat seama ca „n-ai cu cine dom’le, n-ai cu cine!”
  • am lasat impresii de care si acum ma mir, dar in acelasi timp ma bucur
  • m-am lasat dusa de val fara fiu sigura ca ma duce unde trebuie… dar am ajuns in locul potrivit
  • am vazut ca oamenii care se simt “amenintati” devin mult mai dragalasi
  • am vazut ca atunci cand e prea tarziu… chiar e prea tarziu
  • am trecut de la viata de licean la viata de student... si imi placeeee
  • mi-am schimbat idei... multe
  • am umblat teleleu pana nu mai imi simteam degetele de la picioare doar ca sa admir strazile si sa fur raze de soare
  • am pus la cale planuri urate si mi-au iesit mai bine decat am crezut… iar altele mi-au dat nopti de nesomn (multe)
  • am ras cand toti plangeau, am plans cand ceilalti dansau pe mese
  • am cunoscut lucruri noi care m-au facut sa uit de cele vechi
  • mi-am facut viata mai complicata o data in cateva ore in care am uitat de mine si o data in  cateva zile in care am uitat de altii
  • am ramas uimita cand am vazut ca unele cuvinte pot sa ma lase „fara cuvinte”
  • am incercat sa imi duc si mintea si inima pe acelasi drum... inca nu am reusit de tot
  • mi-am dat seama ca atunci cand nu te mai gandesti la ceva... chiar nu mai conteaza
  • am vazut ca exista muuult mai multe feluri de sentimente
  • am dormit pe covor pana la 5 dimineata apoi m-am mutat in pat... de multe ori
  • am spus „multumesc”, „te iubesc”, „du-te naibii” si cand am chiar simtit si cand nu
  • am simtit ca explodez de fericire si altadata ca sunt cel mai neindreptatit om
  • am uitat de unele persoane si i-am recuperat printr-un zambet si doua cuvinte frumoase
  • am pus piciorul in prag si nu m-am dat la o parte nici in ruptul capului (chiar daca dupa aceea mi-am lasat usa deschisa)
  • am unit cuvintele cu muzica… si la anul am sa o fac si mai bine
  • mi-am facut curaj sa rezum 2 ani in 20 de minute
  • am fugit si apoi usile mi-au ramas tot deschise
  • am avut rabdarea sa astept 2 ore jumate… cand de obicei intorc spatele in primele 10 minute
  • am renuntat la drumul de 5 minute pentru cel de 50
  • am ajuns sa vorbesc cate 18 ore la telefon pe luna cu o singura persoana
  • am cunoscut altfel de oameni si am vazut ca sunt exact asa cum vrei tu sa ii privesti
  • m-am bucurat de alegerile pe care le-am facut
  • am trait clipele asa cum trebuiau traite si zambesc cand ma uit in spate spre ele
  • in 2010... s-au schimbat multe si e bine :)

Clint Mansell - Finish it
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: