Pagini

17 decembrie 2010

Geam termopan


Ei imi spuneau ca sunt prea frumoasa ca sa vada daca am ochelari sau nu, daca am pistrui sau nu, ca sunt prea frumoasa pentru tine… se bucurau cand mergeam cu ei pe strada, se asezau langa mine cand mergeai tu la baie, imi sopteau la ureche glume pe seama ta, spuneau ca nu mai e nevoie de tine daca am ajuns acolo, imi faceau complimente si radeau cand vedeau ca tie incep sa iti fiarba urechile. Dar erau ca niste straini pentru mine, degeaba incercau sa imi umple sufletul de cuvinte si laude, eu tie iti zambeam, nu lor, pe tine te imbratisam, nu pe ei, tie iti sopteam visuri, nu lor. 

Numai tu nu vedeai frumusetea, nu imi vedeai zambetul din ochi sau fericirea din suflet. Numai tu pastrai toate cuvintele pentru tine, mie nu imi dadeai nimc… iar eu tot ochilor tai continuam sa zambesc. Cum am putut sa fac asta? Cum am reusit sa raman atata timp surda la strigatele tuturor care incercau sa imi deschida ochii? Cum?

Pana la urma mi-am deschis singura ochii pentru ca imi urlai atat de tare in ureche, dar nimic din ce vroiam eu sa aud. Nimic. Acum poti sa tot ţopăi in faţa geamului, sa strigi si sa imi spui tot ceea ce vroiam sa aud candva, fereastra mi-e inchisa... si e inchisa de tot. 

Lily Allen - Fuck You (Very Much)
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu: