Pagini

29 martie 2009

Presupusa moarte

Ce-ar fi daca intr-o zi m-as trezi, as pleca si nu m-as mai intoarce? Cum ar fi daca m-ar fura valurile marii? Cum ar fi daca m-ar duce vantul taios cu el? Ce s-ar intampla sa ma soarba pamantul numai pentru el? Cum ar fi sa ma lupt cu fiecare fenomen al naturii si sa dispar pentru un timp?

Ai avea vreo reactie? Ar mai conta trecutul, daca tot am disparut? Te-ai uita sub pat sa vezi daca ti-am lasat un bilet? Te-ai uita in mare sa vezi daca a mai lasat ceva din mine? Ai sta in natura sa vezi daca revin odata cu bataia vantului? Ai umbla o ora agitat prin oras sa ma cauti? Ai plange pentru 2 minute?

Vreau sa simt ca ma vrei langa tine, sa simt ca ma doresti pentru totdeauna. Vreau sa te vad zambindu-mi senin dimineata, sa fugi cu mine fara sa mai conteze nimic, sa ma cauti si in munti cand eu sunt la mare. Vreau sa plutim in iarba si sa ne avantam printre scoici.

Acum... eu am disparut... tu m-ai visat azi noapte?

Niciun comentariu: