Pagini

10 martie 2009

Dorul de cel de langa tine

Ooh, daca-ar sti ce e in mintea mea… daca-ar sti restul ce gandesc cu adevarat… e langa mine aproape tot timpul, ma uit la ea si vad cat e de frumoasa, dar mi-e frica sa nu imi atinga si ea privirea in acea clipa, mi-e frica sa o privesc in ochi, dar o adulmec intru-totul cand nu e atenta. Nu inteleg cum au unii asa noroc si parca nici nu se bucura de el… nu se bucura de ochii ei misteriosi, de zambetul ei fara rusine, de armonia din imbracaminte sau de vorbele suflate cu atata bucurie.


Abia astept sa-mi adreseze salutul ei vesel si sunt atat de incantat incat nici nu o pot privi. Abia astept sa prind un motiv intemeiat sa ii sarut obrazul, sa ii ating umarul sau sa ii spun ce simt fara sa isi dea seama…
Sunt fericit cand vad ca imi asculta vorbele, sunt fericit cand simt ca ma atinge jucaus, cand am ocazia sa fiu cat mai aproape de ea, sa ma sufoc cu parfumul ei ametitor sau cand imi face cu mana cu atata satisfactie.


Daca ai sti tu ce simt pentru ea, nu mi-ai mai da telefon sa vazi ce fac…
Daca ar sti ea ce simt pentru ea, nu s-ar mai comporta la fel in prezenta mea…
Daca ati sti…

Niciun comentariu: