Pagini

11 octombrie 2012

Incoltirea peretilor verzi




Ti-as scrie,
ti-as scrie poezie,
dar mi-e teama ca nu voi primi niciun raspuns.

Ai plecat cu un
"La revedere, domnisoara."
"La revedere, domnul meu"
as fi vrut sa-ti spun.

Viata poate fi pastrata
in cateva clipe
in cateva ore,
in cateva vorbe si...
intr-un abur mare de alcool.

"La revedere pentru totdeauna"
trebuia sa-ti spun.

Oh, de-ai fi raspuns macar unui mesaj...
intalnirea nostra ar fi fost altfel,
nu ne-nconjurau sute de perosane,
nu ti-as fi contrazis fiecare cuvant.

Dar buza ta de sus se doarea atinsa,
buza ta de sus se doarea atinsa de aratatorul meu,
pentru a fi obligata sa taca,
ii placea incoltirea intre peretii verzi.

Taci,
nu mai spune niciun cuvant.
Te rog,
priveste-ma in tacere,
priveste-ma si repeta acele trei cuvinte,
aveau un accent coplesitor intre alte vorbe
nesemnificative.

"Pur si simplu, nu am putut..."
mi-ai spus cu ochi uriasi
imi erau atat de familiari.
Erau atat de calzi si cruzi,
atat de negri si blanzi;

Am inteles mult din acea privire;
atat de mult incat trebuia sa fug.

*
Te faceai nevazut
doar pentru a starni jocul.
Te faceai nevazut,
apoi aruncai vorbe care stiai ca ma tin acolo.

Am asteptat sa-mi scrii
si nu mi-ai scris.
Am asteptat sa pleci,
dar nu ai plecat
... in acele 3 ore intarziate.
 Avionul tau era abia a doua zi.

Trebuia sa pleci,
astfel nu puneam totul pe seama lui Bachus.

Eu am vrut sa plec,
dar nu m-ai lasat.
Mi-am tradat prietenii,
dar am continuat sa-ti vorbesc.
Le-am intors spatele,
dar am preferat sa te ascult.

Aveam nevoie de acele doua ore...
Oho, de-ai sti de cand le asteptam!

Trebuia sa fug,
dar ceva m-a retinut langa tine,
langa vorba ta bine articulata,
langa sifonatu-ti tricou
langa buza de jos.

Trebuia sa fug.
Trebuia sa fugi.

La revedere, domnul meu.


Niciun comentariu: