Pagini

16 aprilie 2010

Vreau sa-ti pun o intrebare, Mami!

De unde stii tot timpul ce e in sufletul meu? De unde sti ce se intampla inauntrul meu? Si cum reusesti sa ma intelegi atat de bine intotdeauna?

Iti multumesc pentru momentele in care m-ai vazut cu faţa cazuta si totusi nu ai pus intrebari… in timp ce veneam acasa si inainte de a ma rdica din pat imi faceam un intreg eseu in minte cu ce a fost noaptea trecuta; stiam ca ai sa ma intrebi, tot timpul discutam, tot timpul iti spun macar unde si cu cine am fost... nu vroiam sa mint, asa ca trebuia sa il fac sa sune cat mai dragut.

Sa zicem ca erau nopti "grele", iar tu parca intelegeai tot, parca erai constienta de fiecare reactie a mea si nu mai avea rost sa intrebi. Niciodata nu m-am prins cum faci asta, dar mi-ai dat ocazia perfecta sa nu mint sau sa nu ma simt rusinata. Multumesc Mami!

Tot timpul simti ce se intampla in jurul meu. Cum faci asta ?

Ai vazut cum am plecat din casa si cum am ajuns. Nu m-ai intrebat de ce am ochii umflati, de ce mananc paine prajita, de ce dorm asa mult si ti se parea "normal" sa stau si duminica dupamasa in pat in loc sa invat, cum faceam de obicei.

Ma rodea faptul ca nu intrebai nimic, nu stiam ce e in capul tau… si peste toate astea imi mai faceai si un ceai fierbinte.

Nici acum nu inteleg, dar crede-ma... nu vreau raspunsuri!

Niciun comentariu: