Pagini

16 aprilie 2010

Dorinta de domina


Am o dorinta animalica

de a domina.

Il fac sa ma iubeasca,

il cuceresc…

(baietii pusi pe tava nu i-am putut suporta niciodata,

care te ridica la cer de la prima intalnire

care iti spun lucruri marete

si se supara cand tu razi de ei)

…e distractie, nimic altceva.


Dar mai exista…

cei care nici nu te observa.

La inceput.

Iar apoi... nu se mai pot controla

Nu se mai pot gandi la altceva.

*

Am sa il domin pana se va simti vinovat

chiar si de faptele mele.

Voi avea o masca atat de nevinovata

incat nu va intelege nimic.

Nimic din ce e in mintea mea.


Va fi prins in lanturi,

fara glas si fara putere de a razbate.

Apoi ii voi saruta buzele…

buzele lui vesnic moi

si ii voi spune cu atata caldura in ochi:

« Adoi! »


Asa am facut si atunci,

acum de ce ar fi altceva?


*

Si stii ce imi place cel mai mult?

Faptul ca…

crezi ca stii foarte multe despre mine,

pentru cate ti-am povestit..

NIMICURI!

nimicuri pe care incep sa le cred si eu.

Esti departe,

esti departe si nu vei pasi inainte

iti promit!


Si stii ce ma face sa ma simt cel mai bine?

Faptul ca voi, toti 3

va simtiti aici…

si nu va pica bine

Eh,

imi pare rau,

dar nu voi sunteti centrul universului (meu)


Intrebare : Care 3?

Niciun comentariu: