Pagini

29 decembrie 2009

Ti-am zis ca nu mai vreau sa te vad? Ti-am zis ca m-am saturat de ignoranta ta? Eu nu pot dormi noaptea pentru ca ma gandesc la tine, la ce faci, la gandurile tale... iar tu nu-mi spui nici „buna dimineata” sau „vezi ca trebuie sa plec de acasa”.

Observ ca a ajuns o revista mai importanta decat mine, zambetul mi-l oferi doar cand imi citesti un banc, probabil pentru ca te plictisesc, povestile mele se sfarsesc fara un sfarsit pentru ca aud din senin „ti-am zis faza de ieri?” ah, da... mersi, eu char ma simteam ascultata. Idioata ca intotdeauna! :)

Acum ma gandesc ca ar fi mai bine sa revin la adevaratii prieteni. Stiu ca ma vor ierta, m-au iubit cu adevarat, nu au cum sa nu ma ierte. Stiu, i-am ignorat doar pentru ca nu iti placeau tie... dar am sa le cer iertare si am sa le spun secrete pentru ca sunt sigura ca si eu imi vor spune la randul lor si nu voi primi raspunsuri de gen „crezi ca asta ar schimba situatia?”; sunt sigura ca mi-ar deschide usa zambind, mi-ar primi cadourile cu o imbratisare si mi-ar face o petrecere surpriza cand as fi suparata.

Acum te las, nu mai are rost, am treaba, am de revenit la o noua viata... te las sa te plimbi de mana cu prietenii, sa primesti mesaje de la vecinii urati pe care ii ai, sa le spui povesti peretilor, probabil ei te vor intelege mult mai bine decat mine, te las sa te saruti cu ziarele si sa iti mangai propriul corp. Sau pe altcineva... mai conteaza? Nu ar trebui sa ma intereseze mai mult decat lipsa ta si linistea pe care mi-o daruiesti...

Mi-ai uitat numarul de telefor deja, nu? Sau ce faci? Mi-ai ajuns in prag... de ce? Pentru ce? Vrei sa cunosti si ignoranta mea?

Mai bine pleaca tu... ca altfel plec eu!

Niciun comentariu: