Pagini

15 iunie 2009

Fila de jurnal - Pagina 2

Andreea e o idioata!

Ma placi? Ma iubesti? Imi sorbi privirea si te topesti la cuvintele mele? Ma bucur, mersi, dar tot fara scorta cerebrala ramai. Nu inteleg ce se intampla cu mine in vacanta asta… nu mai am chef nici sa imi bat joc de oameni…
Cum poti sa zambesti la toate cuvintele urate pe care ti le spun? Ma duc cu ea pe strada, sunt indiferent in cel mai bun caz si ea imi arata mainile cat sunt de catifelate, cat ii este de moale parul proaspat spalat si ma ridica spre nori prin complimente…
Ma intalnesc cu ea pentru ca nu am ceva mai bun de facut, dar mi-e sila sa o ating, nu-mi place cand vine la mine si ma saruta, incerc sa fim cat mai putin timp numai noi doi, nu ii dau telefoane niciodata, nu ii zambesc si nici macar nu imi vine sa profit de ea.

Sunt un idiot. Mai idiot decat Andreea!

Niciun comentariu: