Pagini

26 februarie 2009

In asteptarea trecutului

Mai tii minte cand imi vorbeai? Stii cum umblam pe strazi zambind fara probleme? Stii cum se uitau cei din jur? Cat de fericit era Andrei si ce prefacuta era Ramona? Cat de incantat erai sa-mi daruiesti o floare si ce disperat cand nu puteai sa-mi vorbesti indeajuns… Ma priveai cum imi probez papucii si te asigurai ca imi sunt perfecti. Cumparai 2 covrigi calzi si ii mancam pe o banca galbena. Vorbeam lucruri aiurea ca sa inteleaga cei de langa noi fix pe dos. Priveam apa cum se misca la fiecare adiere de vant.
Eu eram indiferenta si tu plangeai. Iti ridicam mandria in palme pentru a calca mai apoi peste ea… si radeam. Plangeai si mai tare... ei si? Te lasam sa nu pricepi nimic si sa nu poti pune intrebari. Eu eram vinovata, iar tu iti cereai scuze. Tu iti calculai vorbele, eu le aruncam in tine fara resentimente. A doua zi primeam ghiocei sau gaseam in pragul usii jucarii parfumate.
Nu iti ziceam ce fac, ma urmareai, dar nu ai gasit niciodata nimic. Te-ai complicat, totul era in faţa ta. Imi faceai complimente pana ma plictiseam, vroiai sa fie totul bine, iar eu faceam exact pe dos. Te uram, dar iti luai bluza albastra si uitam tot. Fugeam de tine si iti vorbeam de altii. Te-ai saturat si te-am facut sa iti para rau pentru comportamentul tau pueril, desi… eu eram cea care se juca... ma jucam cu tine. Asa... mi-ai simtit pentru prima oara buzele. Tu ai ramas fara respiratie, iar eu ti-am spus "Pe maine!"


Tu m-ai asteptat, iar eu nu am revenit niciodata!

Niciun comentariu: