Pagini

5 octombrie 2014

Asteptand

La un moment dat, s-a intamplat sa astept o persoana 2 ore si jumatate fara sa stiu daca va aparea vreodata. Era vant, ploaie si frig. Nici acum nu imi dau seama ce a fost in capul meu, dar a venit.

Totusi, mi-am promis ca nu am sa mai fac asa ceva in viata mea. Ca viata e prea frumoasa ca sa o traiesti asteptand. Ca nimeni nu imi merita asteptarea. Ca timpul nu se opreste in loc atunci cand astepti, deci este un timp pierdut. Si cate si mai cate nu mi-am spus... E drept, nu am mai asteptat pe nimeni de atunci, ba mai mult, m-am lasat eu astptata, dar oare nu e exact acelasi lucru cu asteptarea unei vorbe, asteptarea unei idei, unui vis sa se implineasca, un zambet sa apara? Oare nu e exact acelasi lucru ca atunci cand stai rezemat de un perete si te uiti stanga-dreapta? Oare nu e exact acelasi lucru, doar ca aceasta astptare nu dureaza 2 ore jumatate, ci probabil zile sau ani?

De cele mai multe ori nu am rabdare, dar imi place sa astept. Iar apoi intru intr-o stare de relaxare si am rabdare, dar asteptarea ma omoara.

Niciun comentariu: