Pagini

13 ianuarie 2012

Dor de... teracota din hol

De ce a trecut? De ce am lasat-o in urma? De ce trebuie sa fim acum unul intr-o parte si unul in celalalta... cu mintile concentrate la altceva? Unde e acea saptamana in care mergeam fara incetare de la unul la celalat, ba pe o canapea portocalie, ba una maro si grizonata... uitand complet de cea rosie din apartament.

Imi lipsesc toate filmele pe care le-am vazut si le-am dezbatut, cele pe care nu le-am vazut pana la sfarsit, cele de care am ras fara sa intelegem prea mult sau cele care ne-au aratat viata din fata noastra si noi nu am repetat aceleasi greseli.

Vreau sarbatorile-napoi!

Vreau noptile reci in care rataceam orasul alb, iar apoi furam masina ca sa mergem in parcarea noastra speciala, sa lasam scaunele pe spate si sa privim luna cum sta neclintita, ca un felinar. Ascultam muzica "nu de fiecare zi" si se potrivea al naibi de bine. 

Era liniste. Iti puneai capul pe umarul meu, iar eu iti sarutam crestetul pana eram obligati sa ne intoarcem iar acasa... Masina trebuia sa fie iar in fata portii, pe aceeasi parte si in acelasi loc. Nu ne-a fost greu, am gasit cea mai buna si inteligenta metoda de a nu ocupa nimeni locul acela.

Vreau sa radem iar in hohote de la prea mult vin fiert, sa facem concurs de prajituri, sa ascultam teracota cum toarce, iar noaptea... noaptea sa urlaaaam pe ritmuri si solouri nemaiauzite.

Vreau sarbatorile-napoi!


I don't belong here

Niciun comentariu: