Pagini

8 mai 2009

Refuzul dorintei

Cand iti vad ochii jucausi cum se uita pana in interiorul meu ma fac sa uit de furia care iti iesea din ei candva… Cand iti vad zambetul vioi de pe faţă ma fac sa uit de idioteniile care pluteau in jurul tau…
Te rog, nu ma face sa imi amintesc de tine, nu ma face sa te doresc din nou, nu ma face sa te visez in fiecare seara... Stii bine ca nu meriti, ca mi-am pierdut un an de zile din viata pentru tine, ca nu ai fost niciodata ceva real, iar mistificarea ta o regret in fiecare zi....
Nu incerca sa repeti acelasi lucru, vreau sa imi traiesc anii cum se poate mai bine si nu as vrea sa imi ucizi planurile acum. Vreau sa raman sigura pe mine, pe faptele si pe gandurile mele, dar nu pot sa fac asta daca apari din nou TU. Nu vreau sa iti mai ascult povestile plictisitoare , nu mai vreau sa aud parerile tale aberante despre lumea in care traim sau despre oamenii care ne inconjoara, nu vreau sa iti mai aud regretele sau problemele din familie. Pentru mine era totul uitat.
De ce a trebuit sa ma privesti zambind azi?

Niciun comentariu: