Pagini

6 octombrie 2008

un alt vis devenit realiate...

... spun un alt vis deoarece in ultima vreme am observat ca ~ visele devin realiate ~ sau poate ca tine doar de ce iti doresti, de faptul ca uneori nu stim cand sa ne oprim din atata dorinta de a avea totul si in cel mai scurt timp... in fine, asta e alta poveste... dar e mult mai simplu sa iti doresti mai multe lucruri relativ mici, simple, realizabile pentru ca implinirea lor duce la mai multa fericire decat crezi... trecem peste asta...

toata vara eram innebunita (mai tare decat in anii precedenti) ca vreau sa vad concert Vita De Vie si am tinut-o mult si bine cu chestia asta, iar vineri cand ma duc in Cluj ce vad...
...nu se poate, de ce chiar acum, de ce in weekendul asta cand nu mai am cum sa ajung in cluj (nu stiu de ce credeam asta ) si am stat si m-am uitat la afis 5 minute apasata de ganduri fara a mai conta picurii de ploaie care mi se inodau in barbie...

nu ma mai interesa nimic, ma gandeam numai cum as putea sa ajung in cluj, cand va fi concertu, sa ajung cat de repede acasa sa caut informatii...

~Duminica, 20:30 - 21:30 Vita de Vie~ cam urata treaba pentru ca a2a zi aveam ore dar... e Vita de Vie, dom'le :)

...asa ca dupa atata timp am ajuns sa vad si eu concert Vita de Vie, sa-l vad pe Adi Despot in carne si oase, sa sar si sa cant pe versurile lor de ciocolata, sa nu-mi pese de "bilutele albe" ce cad din cer si sa raman in starea de reverie mult timp dupa... si asa... ca fapt divers... cam asta am facut si azi in ora de mate... :D
... e minunat sentimentul de implinire \:D/



Niciun comentariu: