Pagini

25 mai 2010

Umbra mea incapatanata

Nu pot sa cred cum ma pot juca cu tine; tu chiar nu iti dai seama ca o fac intentionat? Tu chiar nu iti poti controla mintea? O aud cum urla de la zeci de metri distanta, te auuuuud!

Aaaah ce-mi place! Stam in sala de cinema (jumatate goala), iar eu iti soptesc cuvinte la ureche, simple cuvinte! Vreau doar sa ma distrez, nici macar nu stiu cum se numeste filmul... iar tu stai neclintit si incerci sa ma urmaresti, sa intelegi ce vreau sa-ti spun si-mi sorbi fiecare sunet, fiecare bula de aer ce fuge si se loveste de urechea ta… Deja ai pierdut si tu sirul filmului.

Mintea ta zboara si zboara… ma doreste de ani buni, iar eu am fost constienta de asta tot timpul. Stii ca in clipa asta daca te intorci spre mine buzele noaste s-ar intalni, dar ti-e frica! De cat timp nu ai mai sarutat o fata? De ce tot stai si ma astepti cand stii ca nu se va intampla niciodata? Cum poti sa mai speri dupa atata timp?

Si cand intru in incaparea aceea care ne leaga de atatia ani… ma simt privita pana in adancul sufletului, unde nu pot sa ajung nici macar eu. Simt cum ai vrea sa nu ma mai pierzi din ochi niciodata, dar nu vrei sa areti asta… Te aperi, faci glume pe seama mea, pui intrebari idioate sa-mi areti ca iti sunt indiferenta, dar te bucuri ca un copil mic ce primeste o acadea cand iti trimit un mesaj.

Doamne, tu iti dai seama ca as putea sa te innebunesc? Sa te fac sa ma visezi chiar si atunci cand sunt cu tine?

Si stii?! Momentele acelea cand e galagie mare si rabufnesti… si incepi si incepi si incepi sa imi spui toate parerile tale despre mine, toate analizele pe care le faci de atatia ani, despre nivelul meu in societate, lucruri pe care, sincer, nu m-as fi gandit niciodata… iar a doua zi iti ceri scuze daca m-ai plictisit cu acele povesti. Ei nu, stai linistit, tot timpul mi-a facut placere sa discut cu tine. Dar tu faci pe misteriosul si si daca ne intelegem un grup sa mergem la o prajitura deseara, tu spui : "Pai nu stiu, sa vad ce treaba am de facut, probabil ca nu", desi in sinea ta abia astepti sa ma vezi si in alt loc in afara de acea camera a noastra.

Ce-ai zice daca as fi prima ta femeie? Prima ta femeie si atat! Stiu ca esti pur si ca vrei ca acea clipa sa fie de neuitat, dar as mai scapa de tine vreodata? Sau vrei sa fii incapatanata mea umbra?


Nu te fastaci, vorbeste cu mine, vreau doar sa ma joc!

Niciun comentariu: