Pagini

20 mai 2010

Pe cealalta nu

* Pe ea o inteleg, dar cealalta are un mister aparte;

* Pe ea o simt, dar pe cealalta o simt si cand nu e langa maine;

* Pe ea o iubesc, dar cealalta e mai frumoasa;

* Cu ea vorbesc, dar cealalta imi spune “salut” cu ochii vesnic calzi;

* Pe ea o am, dar cealalta imi da fiori;

* Ea se zbenguie si ma amuza, dar cealalta isi misca bratele incat uit de toti din jur;

* Ea ma asculta, dar pe cealalta o las sa imi citeasca gandurile;

* Pe ea o tin de mana, iar cealalta imi atinge cateodata degetul;

* Cu ea fac duş, dar cealalta are miros de vanilie;

* Ea ma imbratiseaza, dar cealalta imi zambeste larg tot timpul;

* Pe ea o ascult, iar cealalta ma emotioneaza cu prezenta ei;

* Ea e buna cu mine, iar cealalta imi da gandurile peste cap;

* Pe ea o ascult, iar pe cealalta doar o privesc;

* Ea ma alinta, dar cealalta imi strapunge sufletul;

* Cu ea imi petrec tot timpul, dar cu cealalta imi ocup tot gandul;

* Ea ma intelege, dar cealalta ma analizeaza;

* Cu ea merg prin ploi si soare, dar cu cealalta as face inconjorul lumii;

* Pe ea o iubesc, dar pe cealalta o ador;


* Pe ea o cunosc, pe cealalta nu!

Niciun comentariu: