Pagini

19 mai 2010

AC/DC

ACDC a venit in Romania, iar eu am fost un punct din acea mare de 70.000 de capete. Cum a fost? EXPLOZIV!

Nu exista cuvinte care sa exprime extazul care te cuprinde in clipa in care scena explodeaza pe muzica australienilor.

Cu toate ca era anuntata o furtuna mare, plus cultele religiose care s-au rugat sa vina o ploaie torentiala sa “spele pacatele rockerilor care fac urgie in sfanta zi de duminica” (articol aici), la ora 7 cerul noros in 10 minute s-a facut limpede, iar cateva raze de soare se zareau din spatele Palatului Parlamentului.

Scena a prins viata cu un “Buna seara, Bucuresti!” si cu un lant de artificii, iar apoi a aparut din intureric o locomotiva imensa care a starnit urlete de toate felurile si de toate varstele. Sunt momente pe care am sa le port cu mine toata viata... Papusa gonflabila Rosie care calarea locomotiva si batea ritmul cu piciorul, clopotul care cred ca avea 5 m, soloul de 15 minute a lui Angus care canta cand pe spate, cand cu mainile sus, cand fugind, plus nelipsitul lui streaptease, explozia de confetti, marea de oameni pe care cand am vazut-o am ramas blocata pentru cateva secunde deoarece nu stiam unde sa ii mai arunc fericirea care nu mai imi incapea in corp... sunt doar cuvinte care incearca sa imi exlice starea de spirit.

Muzica mi se plimba in tot corpul, toti oamenii din jur ii simteam prieteni, iar cei care imi erau cu adevarat prieteni simteam ca ii iubesc tot mai tare, simteam ca trebuie sa ii mbratisez tot timpul pentru fericirea mea.

Cateva imagini si 2 video-uri (nu prea reusite pentru ca super aparatul meu foto nu suporta atata agitatie si zgomot... el e mai pasnic :D )


iar tie... iti multumesc :D






Niciun comentariu: